Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Faytech update omtrent corona virus
Personeel
Het kantoor is opgesplitst in kleine groepen die roulerend vanuit huis of ‘op de zaak’ werken. Ook nemen we gescheiden pauze. Op deze manier willen we voorkomen dat ons dagelijkse werk in gevaar komt door het coronavirus. De veiligheid en gezondheid van medewerkers en relaties staan voorop, evenals de continuïteit van onze bedrijfsvoering en de dienstverlening en service aan onze klanten.
Leveringen
We voorzien op dit moment nog geen problemen in de beschikbaarheid van producten. Afhankelijk van de maatregelen die ieder land treft om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan zijn er wel transportvertragingen mogelijk.
Reizen en bezoeken
Wij schrappen alle niet-essentiële reizen. Onze medewerkers bezoeken geen leveranciers, klanten of andere relaties. Bestaande afspraken verplaatsen we naar een later tijdstip of voeren we via audio of video. Op dit moment ontvangen we ook geen bezoekers.
Bereikbaarheid
Al ons kantoorpersoneel heeft de mogelijkheid om volledig vanuit huis te werken. Daardoor zijn wij normaal bereikbaar via de normale communicatiewegen; telefoon en mail. Ook is er de mogelijkheid om via (video)conference calls overleg te voeren.
Tot slot
Wij beseffen dat dit verregaande maatregelen zijn. De afweging om tot deze maatregelen te komen zijn gemaakt op basis van risico en mogelijk impact. De ontwikkelingen rond het coronavirus en de berichtgeving van het RIVM en de GGD houden we nauwlettend in de gaten en verscherpen of verlengen we indien noodzakelijk.